czwartek, 25 lutego 2016

[Zapowiedź] Moja Niewidzialna Siostra


W dzisiejszym poście weźmiemy pod lupę nową komedię Disneya - Moja Niewidzialna Siostra. Kto wystąpi w filmie? O czym opowiada? Tego dowiecie się w rozwinięciu posta. Zapraszam...


Moja Niewidzialna Siostra, to nowa produkcja Disney Channel. Wystąpi w niej Rowan Blanchard jako Cleo, znana z roli Riley w filmie -  Dziewczyna Poznaje Świat, a także Paris Berelc jako Molly jest ona znana dzięki roli Skylar Burzy w filmie - Oddział Specjalny.


Fabuła - Projekt naukowy Cleo przebiega niezgodnie z planem i w wyniku nieudanego eksperymentu jej starsza, bardzo popularna w szkole siostra Molly staje się niewidzialna, Teraz Cleo musi zadbać o reputację siostry i dosłownie się w nią wcielić. Do tego czeka ją wyścig z czasem, aby wszystko odkręcić, zanim Molly zniknie na zawsze, a pomoże jej w tym najlepszy przyjaciel George (Karan Brar z Jessie).


Oficjalny Zwiastun 


Moim skromnym zdaniem, film zapowiada się znakomicie. Jak w wyżej zamieszczonym przeze mnie zwiastunie widać, aktorzy świetnie wcielają się w swoje role, a jeżeli fabuła Wam się spodobała mam dla Was dobrą wiadomość, bo ten film możecie obejrzeć już w piątek (26.02.16) o godzinie 18:00 na kanale Disney Channel. A dziś pozostało mi tylko powiedzieć, do zobaczenia przed telewizorami!


Co sądzicie o nowym filmie Disneya?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.